Tällä sivustolla on rajoitettu tuki käyttämällesi selaimelle. Suosittelemme vaihtamaan Chromeen, Edgeen, Firefoxiin tai Safariin.

Aina ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin ✨

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot. Godies pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Verkkosivuston omistaa NBI Nordic Beauty Import Oy (Godies). Tekemällä tilauksen godies.fi-verkkokaupassa hyväksyt tämän sivun tilausehdot ja vahvistat, että antamasi tiedot ovat oikein. Tekstissä jäljempänä termit "Godies", "godies.fi", "me", "meidän", "yritys", "verkkokauppa" viittaavat Godiesiin.

Myyjä

NBI Nordic Beauty Import Oy (2608059-8)
Eteläranta 6 LH 1-2
00130 Helsinki


Maksaminen ja maksutavat

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa. Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Godies pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Godies pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Huomioithan, ettei ostoskorimme ole varaava, eli tuotteet on varattu sinulle vasta siinä vaiheessa, kun maksu on suoritettu onnistuneesti verkkokauppamme kassan kautta. Löydät kaikki ajantasaiset maksutapamme kassalta. Verkkokaupassamme voit maksaa monipuolisesti seuraavilla maksutavoilla:

Klarna: verkkopankkimaksu, korttimaksu, lasku
Paytrail: korttimaksu, verkkopankkimaksu, Pivo, MobilePay
PayPal: maksu oman PayPal-tilin kautta
ShopPay: korttimaksut
GooglePay: korttimaksut


Maksupalveluntarjoana verkkokaupassamme toimii maksutavasta riippuen Klarna, Paytrail, PayPal, ShopPay tai GooglePay. Maksupalvelun tarjoaja välittää maksun myyjälle.


Maksuihin liittyvissä reklamaatiotapauksissa pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä valittuun maksupalveluntarjoajaan.

Klarna: https://www.klarna.com/fi/
Paytrail: https://www.paytrail.com
PayPal: https://www.paypal.com/fi
ShopPay: https://shop.app/shop-pay
GooglePay: https://pay.google.com/about/


Jokainen suoritettu ja hyväksytty tilaus luo automaattisen tilausvahvistuksen, joka lähetetään asiakkaan sähköpostiin. Tavallisin syy puuttuvaan tilausvahvistukseen on tilauksen yhteydessä annettu väärä sähköpostiosoite tai tilausvahvistuksen automaattinen suodattaminen roskapostiin.

Alennuskoodit ja niiden käyttäminen

Alennuskoodeja saatetaan jakaa markkinointikampanjoiden yhteydessä. Alekoodi on käytettävä sen voimassaoloaikana. Alekoodeilla ei voi ostaa lahjakortteja. Käyttämättä jääneitä alennuskoodeja ei hyvitetä jälkikäteen.

Alekoodin voi lunastaa ainoastaan tilauksen tekemisen yhteydessä kassalla ennen tilauksen lähettämistä. Alekoodeja ei ole mahdollista lisätä tilaukselle tilauksen tekemisen jälkeen, joten varmistathan, että olet lisännyt alekoodin kassalla ennen tilauksen viimeistelyä. Eri alennuskoodeja ei voi yhdistää, ellei toisin ole mainittu.

 

Tilaus ja toimitus

Jotta voisimme taata mahdollisimman nopean toimituksen, laitamme tilauksesi käsittelyyn aina heti sen saatuamme. Tästä syystä emme valitettavasti voi lisätä tai vaihtaa tuotteita tilaukselle. Mikäli haluat tilata lisää tuotteita, teethän aina uuden tilauksen.

Asiakas vastaa omien tietojensa oikeellisuudesta tilausta tehdessä. Emme valitettavasti pysty vaihtamaan tietoja tai valittua toimituspistettä jälkikäteen. Asiakkaan tulee pitää siis huoli siitä, että kaikki tilaukselle vaadittavat tiedot (osoite, puhelinnumero, sähköposti) on oikein.

Toimituskulut

Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella.

Posti noutopistetoimitus 4,90€ (ilmainen yli 50€ tilauksille)
Posti ovelle paketti 12€ (ilmainen yli 100€ tilauksille)
Postnord noutopistetoimitus 4,90€ (ilmainen yli 50€ tilauksille)

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.


Toimitusajat

Käsittelemme ja lähetämme kaikki tilaukset varastoltamme normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta. Tämän jälkeen riippuu kuljetusyhtiöstä kuinka monta päivää paketti matkaa noutopisteeseen tai valittuun osoitteeseen.

Arkipäivisin klo 13 mennessä tulleet tilaukset käsitellään samana päivänä (ellei käsittely ole ruuhkautunut).

Suurin osa pääkaupunkiseudulle, Turkuun ja Tampereelle lähetettävistä tilauksista, jotka saapuvat meille arkipäivänä klo 21 mennessä, toimitetaan perille jo seuraavana arkipäivänä, mikäli kuljetusyhtiöksi on valittu Posti.

Kuljetusyhtiön toimitusaika noutopisteeseen tai vastaanottajan osoitteeseen riippuu valitusta kuljetusyhtiöstä ja toimitustavasta.

  • Posti: yleensä 1-2 arkipäivää (Pohjois-Suomi yleensä 3-4 arkipäivää)
  • Postnord: yleensä 1-2 arkipäivää

Kuljetusaika-arvio lasketaan siitä päivästä alkaen, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme. Kuljetusyhtiöiden toimitusajoista vastaavat kuljetusyhtiöt.

Kiireellisinä aikoina (kauneusboksien myynti, kampanjat, lanseeraukset) toimitusajat saattavat olla pidempiä.

Heti tilauksesi lähdettyä varastoltamme, saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Se sisältää seurantakoodin ja -linkin. Jokainen onnistunut tilaus luo automaattisen toimitusvahvistuksen. Tavallisin syy siihen, että toimitusvahvistus jää puuttumaan, on se, että tilauksen yhteydessä on vahingossa annettu virheellinen sähköpostiosoite. Tarkistathan myös varmuuden vuoksi roskapostilaatikkosi.

HUOM! Paketteja säilytetään automaateissa ja toimipisteissä vain 7 vrk. Varmistathan, että ehdit noutaa paketin ajoissa. Noutamatta jätetyistä paketeista joudumme veloittamaan käsittelykulun 15€. Kun noutamatta jätetty paketti saapuu takaisin meille, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta tilauksen summasta 15€ käsittelykulun.

 

Peruuttaminen ja palautus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien.


Ennen
tilauksen peruuttamista tai palauttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@godies.fi) ja ilmoittaa peruutuksesta tai palautuksesta. Kerrothan sähköpostissa tilausnumerosi ja mahdolliset palautettavat tuotteet. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä.  Palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita. Huomioithan, että emme hyväksy palautuksia/reklamaatioita tuotteista, joita olet käyttänyt, mutta jotka eivät vastaa odotuksiasi.

Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta, esimerkiksi tuotteen mahdollisesta vaurioitumisesta kuljetuksessa tai paketin häviämisestä. Pakkaa palautettavat tuotteet hyvin. Godiesilla on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Käsittelemme palautukset niiden saavuttua varastollemme maksimissaan 14 päivän sisällä. Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu.

Muistathan pyytää ja säilyttää kuitin sekä seurantatunnuksen kun jätät palautuspaketin Postin tai Postnordin toimipisteelle. Näin pystymme tarvittaessa jäljittämään palautuslähetyksen. Huomioithan, että palautuspaketteja ei voi viedä automaatteihin! Palautuskoodi ei toimi automaatteihin. Palautukset ainoastaan toimipisteille, joissa on henkilökuntaa.

 

Reklamaatiot

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut toimituksessa, tulee asiasta tehdä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, lähetä siitä viipymättä ilmoitus meille sähköpostitse: asiakaspalvelu@godies.fi. Liitä sähköpostiin kuva reklamoitavasta tuotteesta, selitys tilanteesta, tilausnumerosi sekä nimesi. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Kuluttajasuojalain mukaan tuotteesta ei voi reklamoida vain tyytymättömyyden vuoksi, koska emme myy avokaupalla.

 

Lakisääteinen virhevastuu ja muut tiedot

Virhevastuumme määräytyy sovellettavan lain mukaan. Mikäli huomaat tuotteessa virheen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, vaikka tuotteen palautusaika olisi jo kulunut umpeen. Vastaamme kaikista virheistä, jotka olivat tuotteessa sen saadessasi, vaikka virhe havaittaisiin vasta myöhemmin. Sinun tulee kuitenkin ilmoittaa havaitsemastasi virheestä kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun olet sen havainnut, viimeistään 2 kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Vastuumme ei koske virheitä, jotka ovat aiheutuneet tuotteen virheellisestä käytöstä, kohtelusta tai käsittelystä taikka tuotteen tavanomaisesta kulumisesta.

Huomaathan, että tuotteen todelliset ainesosat saattavat erota siitä, mitä ilmoitamme tuotekuvauksessa. Tämä voi johtua siitä, että tuotetta on uusittu vastikään tai tuotteen ainesosat on ilmoitettu EU:n ulkopuolisen lainsäädännön mukaan, joka saattaa erota EU:ssa käytetystä tavasta ilmoittaa ainesosat. Yksittäinen eroava ainesosa ei oikeuta ilmaiseen palautukseen.

Tuotteen käytöstä mahdollisesti aiheutuva allerginen reaktio tai herkistyminen ei kuulu virhevastuun piiriin. Kaikki Godiesin myymät tuotteet ovat CPNP hyväksyttyjä, mikä tarkoittaa niiden täyttävän EU:n kosmetiikkalainsäädäntövaatimukset. Vaikka tuotteiden turvallisuus on varmistettu, ei se silti poista yksittäisen kuluttajan mahdollisuutta olla esimerkiksi allerginen jollekin ainesosalle. Jos havaitset tuotteen aiheuttavan allergiaoireita, punoitusta tai muita oireita, lopeta sen käyttö välittömästi. Mahdollinen allergian syy tulee aina selvittää ihotautilääkärin määräämin allergiatestein kuluttajan itsensä toimesta ja kustannuksella.

Godies pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Godies ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä mm. käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä Godiesin asiakaspalveluun. Godies tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia.

 

Asiakaspalvelu

Heräsikö sinulla kysyttävää tilauksestasi, tuotteista tai jostain muusta? Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiin! Olethan rohkeasti meihin yhteydessä sähköpostitse: asiakaspalvelu@godies.fi. Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköposteihin niiden saapumisjärjestyksessä yhden arkipäivän kuluessa.

Käythän kurkkaamassa myös "Usein kysyttyä"-osion täällä, josta löydät usein kysyttyihin kysymyksiin vastaukset.

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa.


Päivitetty 16.7.2024

Alennuskoodit syötetään kassalla

Ostoskori

Onnittelut! Tilauksesi on oikeutettu ilmaiseen toimitukseen Olet €50 päässä ilmaisesta toimituksesta.
Ei enää tuotteita ostettavissa