Tällä sivustolla on rajoitettu tuki käyttämällesi selaimelle. Suosittelemme vaihtamaan Chromeen, Edgeen, Firefoxiin tai Safariin.

Aina ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin ✨

FAQ

Onko sinulla kysymyksiä? Meillä on niihin vastaukset! 💪🏼

TILAAMINEN

Tuliko tilaukseni perille?

Sähköpostiisi saapuva tilausvahvistus on vahvistus siitä, että tilauksesi on tullut perille. Kiireisinä aikoina ja maksutavasta riippuen vahvistuksen saapumisessa voi kestää muutamia minuutteja.

Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion ja tilaukselle kirjoittamasi sähköpostiosoitteen sekä sen oikeinkirjoituksen. Joskus järjestelmässä on myös pientä viivettä. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)godies.fi, mikäli et ole saanut tilausvahvistusta.

Voinko muuttaa tekemääni tilausta?

Jotta voisimme taata mahdollisimman nopean toimituksen, laitamme tilauksesi käsittelyyn aina heti sen saavuttua meille. Tämän takia emme voi valitettavasti tehdä muutoksia tilauksille jälkikäteen.

Tämä koskee myös noutopistemuutoksia, olethan siis tarkkana, kun teet tilausta, että valitset varmasti noutopisteen, joka on sinulle sopivin, sillä emme voi muuttaa niitä jälkikäteen. Emme voi vaikuttaa siihen, mikäli valittu noutopiste on täysi ja kuljetusyhtiön täytyy toimittaa paketti korvaavaan pisteeseen.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu(at)godies.fi, jos haluat peruuttaa tilauksesi.

Voinko lisätä tuotteen jälkikäteen tilaukselleni?

Valitettavasti meidän ei ole mahdollista lisätä tuotteita jo tehtyihin tilauksiin. Voit joko tehdä toisen tilauksen tai voimme peruuttaa ensimmäisen tilauksesi ja voit tehdä uuden.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu(at)godies.fi, jos haluat peruuttaa koko tilauksesi tai osan siitä.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi, jos et ole vielä saanut toimitusvahvistusta. Toimitusvahvistuksella tarkoitetaan viestiä, jonka saat, kun tilaus on pakattu ja se on lähtenyt eteenpäin varastoltamme. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, otathan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu(at)godies.fi.

Toimitusvahvistuksen saatuasi voit peruuttaa tilauksen palauttamalla sen palautusehtojemme mukaisesti.

Voinko yhdistää tilauksia?

Tilausten yhdistäminen ei valitettavasti ole mahdollista.

MAKSAMINEN

Mitä maksutapoja Godiesilla on?

Verkkokaupassamme voit maksaa monipuolisesti seuraavilla maksutavoilla:

Klarna: verkkopankkimaksu, korttimaksu, lasku

Paytrail: korttimaksu, verkkopankkimaksu, Pivo, MobilePay

PayPal: maksu oman PayPal-tilin kautta

ShopPay: korttimaksut

GooglePay: korttimaksut

Löydät kaikki ajantasaiset maksutapamme kassalta.

Minulla on alekoodi tai lahjakortti, miten käytän sen?

Kassalla näet ylhäällä oikealla rivin, jossa lukee ”Alennuskoodi tai lahjakortti”. Klikkaa sitä ja anna koodi.

Alekoodin voi lunastaa ainoastaan tilauksen tekemisen yhteydessä kassalla ennen tilauksen lähettämistä. Alekoodeja ei ole mahdollista lisätä tilaukselle tilauksen tekemisen jälkeen, joten varmistathan, että olet lisännyt alekoodin kassalla ennen tilauksen viimeistelyä.

Voinko käyttää useamman kuin yhden alekoodin tilauksellani?

Eri alekoodeja ei voi yhdistellä, ellei niin ole erikseen mainittu.

TOIMITUS & VASTAANOTTAMINEN

Mitä toimitustapoja Godiesilla on?

Posti noutopistetoimitus 4,90€ (ilmainen yli 50€ tilauksille)
Posti ovelle paketti 12€ (ilmainen yli 100€ tilauksille)
Postnord noutopistetoimitus 4,90€ (ilmainen yli 50€ tilauksille)

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista.

Miten seuraan tilaustani?

Kun tilauksesi lähtee matkaan varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, mistä löydät linkin tilauksen seurantaan.

Seurantatapahtumien päivittymisessä on usein viivettä, ja ensimmäiset tapahtumat kirjautuvat seurantaan näkyviin vasta vuorokauden kuluttua viestin saapumisesta.

Pääset myös seuraamaan tilaustasi kuljetusyhtiöiden omista seurantaportaaleista, kuten OmaPosti -sovelluksesta. Voit myös seurata tilaustasi toimitusvahvistuksesta löytyvällä seurantakoodilla kuljetusyhtiöiden omilla verkkosivuilla.

Mikäli et löydä tilauksesi toimitusvahvistusta sähköpostistasi, muistathan tarkistaa myös roskapostikansion.

Kuinka kauan toimituksessa kestää?

Käsittelemme ja lähetämme kaikki tilaukset varastoltamme normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta. Tämän jälkeen riippuu kuljetusyhtiöstä kuinka monta päivää paketti matkaa noutopisteeseen tai valittuun osoitteeseen.

Arkipäivisin klo 13 mennessä tulleet tilaukset käsitellään samana päivänä (ellei käsittely ole ruuhkautunut).

Suurin osa pääkaupunkiseudulle, Turkuun ja Tampereelle lähetettävistä tilauksista, jotka saapuvat meille arkipäivänä klo 21 mennessä, toimitetaan perille jo seuraavana arkipäivänä, mikäli kuljetusyhtiöksi on valittu Posti.

Kuljetusyhtiön toimitusaika noutopisteeseen tai vastaanottajan osoitteeseen riippuu valitusta kuljetusyhtiöstä ja toimitustavasta.

  • Posti: yleensä 1-2 arkipäivää (Pohjois-Suomi yleensä 3-4 arkipäivää)
  • Postnord: yleensä 1-2 arkipäivää

Kuljetusaika-arvio lasketaan siitä päivästä alkaen, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme. Kuljetusyhtiöiden toimitusajoista vastaavat kuljetusyhtiöt.

Kiireellisinä aikoina (kauneusboksien myynti, kampanjat, lanseeraukset) toimitusajat saattavat olla pidempiä.

Tilasin vaikuttajan kanssa yhteistyössä tehdyn kauneusboksin, kauanko toimitus kestää?

Vaikuttajien kanssa yhteistyössä tehtyjä kauneusbokseja myydään useita satoja kappaleita ja siitä johtuen toimitusaika on hieman normaalia pidempi. Kosmetiikkaboksin sisältävät tilaukset lähetetään varastoltamme noin 1-5 arkipäivässä. Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Se sisältää seurantakoodin ja -linkin.

Miten saan ilmaisen toimituksen?

Saat Postilta sekä Postnordilta ilmaisen toimituksen tilatessasi vähintään 50 eurolla. Postin ilmaisen toimituksen kotiovelle saat, kun tilaat vähintään 100 eurolla.

Kauanko minulla on aikaa noutaa pakettini?

Paketteja säilytetään automaateissa ja toimipisteissä vain 7 päivää. Varmistathan, että ehdit noutaa paketin ajoissa.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Mikäli et nouda tilaustasi, palautuu paketti meille noutamattomana tilauksena. Noutamatta jätetyistä paketeista joudumme veloittamaan käsittelykulun 15 €. Kun noutamatta jätetty paketti saapuu takaisin meille, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta tilauksen summasta 15 € käsittelykulun.

PALAUTTAMINEN

Miten palautan tuotteen?

Ennen tilauksen palauttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)godies.fi ja ilmoittaa palautuksesta. Kerrothan sähköpostissa tilausnumerosi ja palautettavat tuotteen. Saat ohjeet palautukselle.

Kuinka pitkä palautusoikeus minulla on?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen rekisteröimisen jälkeen sinulla on 14 päivää palauttaa tuotteesi.

Voidaksemme hyväksyä palautuksesi, tuotteiden tulee olla avaamattomia ja käyttämättömiä sekä alkuperäisessä kunnossa. Tuote tulee lähettää takaisin täysin samassa kunnossa ja määrässä, kuin toimitettaessa. Tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäispakkauksessa ja mahdollisten sinettien tulee olla ehjiä.

Paljonko palautus maksaa?

Palauttaminen on tällä hetkellä veloituksetonta.

Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?

Käsittelemme palautukset mahdollisimman pian, kuitenkin maksimissaan 14 päivän sisällä palautuksen saapumisesta. Saat sähköpostin, kun palautuksesi on käsitelty.

Voit seurata palautuspakettiasi palautuskuitilta löytyvän seurantatunnuksen avulla. Muistathan säilyttää kuitin palautuksestasi, kunnes hyvitys on tehty!

Rahojen palautus tapahtuu samalla maksutavalla, kuin ostosta tehdessä.

VIRHE TILAUKSESSA TAI TUOTTEESSA

Minulle toimitettiin väärä tuote, miten toimin?

Olemme pahoillamme väärin toimitetusta tuotteesta! Otathan mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu(at)godies.fi, niin saamme korjattua tilanteen. Ilmoitathan sähköpostissa tilausnumerosi ja tiedot väärästä tuotteesta, sekä valokuva tuotteesta.

Vastaanottamassani tuotteessa on virhe, miten toimin?

Olemme pahoillamme virheellisestä tuotteesta! Otathan mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu(at)godies.fi. Ilmoitathan sähköpostissa tilausnumerosi ja tiedot virheellisestä tuotteesta, sekä valokuva tuotteen virheestä.

GODIES

Onko Godies kotimainen verkkokauppa?

Kyllä vain! Godies on täysin suomalainen yritys ja verkkokauppa. Varastomme sijaitsee Vantaalla. Voit lukea meistä lisää täällä.

Ovatko kaikki myymänne tuotteet aitoja?

Kyllä! Ostamme tuotteet suoraan brändeiltä ja/tai virallisilta, suomalaisilta maahantuojilta.

Miten toivon tuotteita tai brändejä valikoimaanne?

Kuulemme aina enemmän kuin mielellämme toiveita tuotteista tai brändeistä, joita toivoisit valikoimaamme! Voit lähettää meille toiveesi sähköpostitse tai laittaa meille viestiä Instagramissa @godies.fi

Teemme aina parhaamme lisätäksemme sinun suosikkituotteesi tai -brändisi valikoimaamme 💜

MUUT KYSYMYKSET

Tuote x on loppuunmyyty, milloin sitä tulee lisää?

Parhain tapa saada tieto, on saatavuusilmoituksen tilaaminen loppuunmyydyn tuotteen kohdalta. Tilaamalla saatavuusilmoituksen, saat sähköpostia, kun tuotetta on taas ostettavissa. Näin pystyt myös parhaiten varmistamaan, että me olemme tietoisia tuotteen kysynnästä ja lisäämme sitä seuraavaan täydennystilaukseen. Muistathan siis aina tilata saatavuusilmoituksen sinua kiinnostavasta, loppuunmyydystä tuotteesta!

Sisäänostamme tuotteita kuukausittain ja pyrimme aina ostamaan loppuunmyytyjä tuotteita lisää. Joskus kuitenkin maahantuojalla tai valmistajalla on tuotepuutteita, emmekä siitä johtuen ole pystyneet tilaamaan tuotetta lisää.

Kuinka voin jättää arvion tuotteesta?

Kuulisimme mielellämme mielipiteesi ostamastasi tuotteesta! Kertomalla, mikä tuotteessa oli hyvää ja mikä ei mahdollisesti toiminut sinulle, autat muita asiakkaita tekemään hyviä valintoja 💜

Tuotesivun alaosasta löytyy painike “kirjoita arvostelu”. Klikkaa sitä ja lomake aukeaa, johon voit kirjoittaa arvostelun tuotteesta.

Kuinka kirjaudun omalle tililleni?

Löydät sivun oikeasta yläreunasta hahmon kuvan, jota klikkaamalla pääset kirjautumissivulle. Jotta näkisit omat tietosi ja tekemäsi tilaukset, sinun tulee kirjautua tilille käyttämällä täysin samaa sähköpostiosoitetta, mitä käytit tilausta tehdessäsi.

Kuinka voin tilata uutiskirjeen?

Löydät verkkokaupan vasemmasta alareunasta kohdan uutiskirjeen tilaamiselle. Uutiskirjeen tilaamalla saat aina parhaat edut, kuulet ensimmäisenä uutuuksistamme ja kampanjoistamme 🥳

Kuinka lisään omalle wishilistille tuotteita?

Tuoteselauksessa näet pienen sydämen tuotekuvan oikeassa yläkulmassa. Klikkaamalla sydäntä, lisäät tuotteen omalle wishlistille (jos sydämessä näkyy vain mustat ääriviivat, tuotetta ei ole vielä lisätty wishlistille).

Tuotesivulla puolestaan näet sydämen tuotekuvauksen yläpuolella. Klikkaamalla sydäntä, lisäät tuotteen omalle wishlistille.

Kuinka näen omalla wishilistilläni olevat tuotteet?

Verkkokaupan oikeassa yläkulmassa sekä vasemmassa alakulmassa on sydämen muotoinen kuvake. Sitä klikkaamalla pääset omalle wishlistille, josta näet kaikki sinne lisäämäsi tuotteet.

Omalla wishlistillä voit helposti lisätä yhden tai useamman suosikkituotteesi ostoskoriin.

Ota yhteyttä

Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta? Ei hätää! Lähetä meille sähköpostia asiakaspalvelu(at)godies.fi ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian!

Alennuskoodit syötetään kassalla

Ostoskori

Onnittelut! Tilauksesi on oikeutettu ilmaiseen toimitukseen Olet €50 päässä ilmaisesta toimituksesta.
Ei enää tuotteita ostettavissa